marți, 23 septembrie 2008

Aşteptăm lecţiile de canto, tubă şi orgă


Politistii comunitari din Timisoara urmeaza cursuri de balet la Colegiul National de Arta "Ion Vidu"


Dorel Cojan, directorul executiv al Politiei Comunitare Timisoara: "Am gandit acest concept pentru ca e vorba de gratia pe care agentii politiei comunitare trebuie sa si-o insuseasca. Si numai baletul le-o poate oferi. Ei trebuie sa invete din start toate miscarile de coordonare a traficului si sa fie, in acelasi timp, prezente agreabile in trafic."

Sorin Batica, fost balerin la Opera Romana din Timisoara: "Prin anii ’80, cand in Militie au fost angajate primele femei la Rutiera, s-a apelat la balerini, pentru a le invata gratia. Lectiile de balet sunt benefice: agentii rutieri n-au de unde sti miscarea gratioasa; decat sa apara cu miscari robotizate in interesectii, mai bine sa ia lectii de la noi."

Agent Ciprian Lascu: "Cand eram elev am mers cu clasa la spectacole de balet. Niciodata nu mi-am imaginat ca voi lua ore de la un balerin. Sunt foarte incantat ca pot invata. Avem nevoie de aceste lectii pentru ca e un domeniu nou si speram ca vom invata cat mai repede miscarile de dirijare a traficului. Iar cu ajutorul profesorului de balet vom avea si eleganta."

Un comentariu:

Shanti spunea...

GOD! E cea mai tare stire din ultima vreme! Incredibil ce imaginatie are romanu' cand e vorba de spagi (bashti cica li se spune mai nou)! Imi si imaginez cat de gratios devine un politist comunitar dupa asemenea cursuri! hahaha. Daca ar fi fost de la circulatie, mai treaca-mearga cu gratia lor, dar comunitarii? astia aproape ca nu fac nimic. Doamne, ce tara!