duminică, 7 septembrie 2008

Crezul luptătorului oniric

Nu am visuri, sunt născut în întuneric
Nu am probleme, problemele mele le privesc ca fiind personale şi nu le transmit nimănui
Nu am dorinţe trupeşti, trăiesc în mod creator energiile vieţii aşa cum acestea se nasc în mine
Nu am o iubire, îmi exprim grija şi pasiunea in tot ceea ce fac
Nu am inocenţă, iau lucrurile deschis, aşa cum sunt
Nu am nici o vină, nu am trădat pe nimeni înşelându-i speranţele
Nu urăsc, oricine, oriunde şi oricând se poate dezice de mine
Nu cunosc mânia, sunt încontinuu rănit de asperităţile vieţii
Nu cunosc pacea, inima îmi este complet goală pentru a permite întregii vieţi să pătrundă în interior
Nu am un centru, centrul nu se află acolo unde eu îl pot amplasa
Nu am Eu, Eul care sunt eu se regăseşte în toate opţiunile mele
Nu am viaţă, ceea ce primesc nu este ceea ce doresc
Nu am moarte, nu există nici un loc pe care să îl pot numi casă

Dr. Strephon Kaplan Williams

Niciun comentariu: